Pages

Monday, 6 January 2014

Bout of Books 9.0 Read-a-Thon - January 6th


Pages read today: 30 pages of "Raven Flight" + 32 pages of "Sweet Tooth"
Total of pages read: 62 pages
Books read today: "Raven Flight" and "Sweet Tooth"
Books read: -




Imagine if you will: you’ve just received some FANTASTIC news! You have won a $100 book buying spree! Now comes the hard part though: what books will you buy?! For this challenge, you’ll be creating your book buying spree wishlist, and sharing it in the comments.

Bookish Mad Libs by Cheap Thrills


This is one that I had a lot of fun with last time around – Bookish Mad Libs! Here’s how it works:

  1. I give a list of words I need from you: noun, verb, adjective, etc.
  2. You pick words from book titles. (Share title and author so we can learn about new books!)
  3. Use those words to complete a short story.
I would love to participate in this challenge, but sadly the titles of the books I chose don't have the necessary words to complete the short story. Maybe a next time... :(

6 comments:

  1. I miss a real read-a-thon. Tive pena de não participar nesta mas com o estudo que tenho em mãos (ou que deveria de estar a pôr em prática), não há mais maratona que aguente. =)
    Quanto às tuas escolhas, em resposta ao desafio, também estou super curiosa com o Mystic City! Vi que o segundo livro vai sair em meados de Abril e então encontro-me naquela altura em que pensa: ei, tens mesmo de ir pegar nisto! O Fangirl também me chama, devido ao anterior da autora (? Acho que é mulher, não é?) e dos comentários que tenho lido pela net. Ui, tanta coisa boa que uma pessoa quer ler! **

    ReplyDelete
    Replies
    1. É a primeira vez que participo num read-a-thon. Não sei se vou conseguir levar esta maratona até ao fim, mas *fingers crossed*. :) Desde que "Mystic River" saiu que ando tão curiosa...Nunca li nada da autora (estava convencida de que era uma autora, mas com o nome Rainbow fui confirmar) de "Fangirl", mas também já li maravilhas sobre os seus trabalhos.

      Bjs. :)

      Delete
  2. Adoro read-a-thon’s e vais ver que quando lhe apanhares o gosto, vai ser super difícil recusares e não participares numa sempre que surgir a oportunidade. =D **

    ReplyDelete
    Replies
    1. Espero bem que sim. Tenho-me divertido bastante com os desafios. :) Espero possas participar no próximo.

      Bjs. :)

      Delete
  3. You picked great books for your "Book Buying Spree!" My daughter is currently reading my copy of Across the Universe - she seems to like it a lot! Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi. Welcome to my blog. Thank you. I think I'll really have to buy "Across the Universe" - I've only heard good things about it.

      Thank you. Good luck for you too! :)

      Delete